Dagarna bara flyger förbi

Det är faktiskt lite skrämmande. Hur fort tiden går. Jag tänker tillbaka och det känns inte alls länge sen som jag bodde hemma. Det är nu 3 år sedan jag flyttade hemifrån. 3 år har gått, bara så där.

Det känns som det var igår William föddes, han är snart 9 månader.

Tycker ni också tiden går fort? Jag tycker den går rysligt fort.



Har precis tittat på Men in Trees, ett av mina favvo program. Det är ju så bra =)
William håller på att somna för natten, lilla plutten är fortfarnade lite förkyld. Näsan har inte runnit idag, men jag är täppt. Fortfarande ingen feber, så det är ju positivt!


J a g   ä l s k a r   h o n o m   s å   o t r o l i g t   m y c k e t   m i n   l i l l a   p r i n s.


                                        




Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tiden går sjukt fort ja =) Vad söt han är fasters lilla knubbis haha =) Elliot börjar få lite hull han ochså hihi. Så gulligt!!

2008-04-24 @ 07:25:54
URL: http://mathildav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0