Dagen som gått...

Jobbade som sagt i förmiddas.
Sen var det hem och byta om sen gick vi till affären och storhandlade.
Sen åkte jag till Sandra en sväng, det hanns inte med i veckan. Var kul att se henne, har saknat henne!
Sen har det bara varit lungt, har skrivit ut lite foton på William till scrappingen.


Blir så less på folk som lovar och som aldrig håller. Vad är problemet? Varför ens lova om man vet med sig att man inte kommer hålla det? Förstår de inte att det sårar? Då är det lika bra att inte lova något. Då slipper man ha såna förväntningar. Och då slipper man bli så besviken, och  s å r a d.


Ska bädda ner mig i sängen nu, William sover redan så sött, min prins. Mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0