Härlig promenad!

Jag och William var ute på långpromenad i eftermiddags. Tog en sväng bort till travstallet, sen gick vi slingan i skogen, tog ca 1 1/2 timme. William somnade så fort vi kom in i skogen och vagnen började guppla =) Och jag kände mig hurtigare än vad jag gjort på länge. Var riktigt skönt. Men nu får jag inte gå i skogen själv längre. Pratade med älsklingen i telefon efteråt, och han ville inte att jag skulle gå själv där. Han var orolig att jag och William skulle bli bortrövade. Min älskling =) Så jag får gott vänta till på torsdag att gå där igen, då får han allt följa med =)

Nehe, nu ska jag se klart på Nytt läge. Riktigt bra tycker jag. William sover redan! =o. Somnade vid 20.

P o n t u s   o c h   W i l l i a m  -  ni är männen i mitt liv! Älskar er mer än mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0