Är det verkligen höst nu?

Man kan ju börja undra! Känns som det snart är dax att sätta på elementen inomhus, på mornarna är det riktigt kallt. Suck.

Inatt har jag inte sovit bra alls, vaknat flera tusen gånger. Så nu sitter man här som en zombie.
Tittar runt lite på bl.a. ellos, vi alla tre skulle behöva lite nya kläder. Jag får väl köpa XL till mig snart, muahahah.. Känns som maggen kommer växa väldigt snabbt.

Nej, nu ska jag fylla i mina papper till f-kassan och sen lägga mig och lata i soffan medans William sover.

Kommentarer
Postat av: Me

Ja, visst e den fin! Vi ska kolla upp det sista idag, och om allt är som d ska så åker vi och köper den imon =)



Usch, jobbigt att du inte sovit bra... Du får ta en eftermiddagslur istället =)

2008-08-22 @ 12:50:15
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0