BVC slutade i katastrof

Var på BVC som sagt med plutten. Han är hela 75cm nu lillpojken, och väger 10kg. Så var han hur snäll som helst när han fick vaccinationen, inte ett ljud från den munnen inte =) Mammas duktiga pojke!

Men säg den lycka som varar länge. När jag precis stoppat in honom i bilen, och ska in och sätta mig själv så blir jag getingstucken. Ajajaj vad ont det gjorde. Gick in till receptionen direkt och frågade vad jag skulle göra, om någon kunde titta på det. Men hon gav armen knappt en blick, utan sa bara ett det nog inte var nån fara. Så det var bara att åka hem igen.. Sjukvården alltså.. Så nu sitter man här med en skitsvullen arm och det värken och bränner så in i norden. Men vad gör man.

Så är man sur på gubben oxå. Vi småtjafsade lite i morse (så där som alla par gör), men eftersom han är så konflikträdd så stack han ju, som han brukar göra. Jag har aldrig förut träffat en människa som är så jävla konflikträdd. Det är nästan sjukt. Iaf, han sa att han skulle komma till BVC, han behövde bara komma bort ett par timmar. Hm, kom han til BVC? Nej. Usch på karlar, vad ska man med dem till egentligen? Dom är ju aldrig där när man verkligen behöver dem ändå.

Som sagt, nu sitter man här med en värkande arm och en unga som är hur pigg som helst och bara vill busa. Jag vill bara sova. Men det går ju inte.

Hoppas ni andra har en bättre dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0