Du är för underbar

William vår son - du är helt enkelt för underbar! Alldeles perfekt helt enkelt. <3

Nu är jag och Wille precis hemkomna. Mormor var inte hemma så vi åkte aldrig dit. Vi tog en fika uppe på fiket hos mamma istället. Det var trevligt! Sen tog vi en tur in på affären och Barnens hus.

Sitter och funderar på vad jag ska laga för middag. Så tråkigt att laga mat till sig själv bara (ja till William oxå, men han äter ju inte mkt). Därför blir det ofta att jag hoppar middan när Pontus jobbar kväll. Men idag ska jag faktiskt ta mig i kragen, även om det bara blir nått enkelt. Det är alltid något =)

Och ute pissar det, fast det har vart ganska lungt under eftermiddan. Men allt detta regn är ju välbehövligt, så soligt vi haft här i flera veckor. Gräsmattorna utanför är fläckvis bruna av all torka. Usch.

Nej, känns som jag sitter ch babblar på om allt och ingenting, ska ta och göra lite nytta. Och busa lite med min underbara 1-åring =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0