En jobb(ig) dag

Haha, nu var jag allt klyftig.
Kom hem från jobbet för ett tag sen. Så har vi hunnit ätit och så. William bus ligger och sover middag, och ute pissar dt som aldrig förr. Har hållt på till och från hela dagen. Ganska skönt faktiskt, eftersom vi ska storstäda här idag. Tvätta fönster och så. Då är det ej kul om det är stekande hett ute.

Blir lite fundersam över vissa saker, men det är lika bra att hålla sig utanför. Eller, varför egentligen? Alla andra lägger sig ju i vårt liv hela tiden och har förutfattade meningar om vårt agerande. Varför ska vi bara hålla käft? Jo, det är lättast så, eftersom allt är så barnsligt.

Nu ska jag gå in och pussa på mina hjärtan, sen sätta igång med städningen. Sätta igång en maskin med tvätt oxå. Var iväg och hämtade ett tårtfat hos mor min oxå. Det är bra, vad man än behöver så finns det hos mina föräldrar haha. Dom har fan allt. Tur för oss =)

Ha en trevlig dag, ni som förtjänar det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0