En lugn dag

Godmorgon!

Som rubriken lyder så blir det en lugn och skön dag idag. Inget jobb för mig inte. Så fram till att Pontus ska åka till jobbet blir det bara mys och gos i soffan.
Sen i eftermiddag ska jag och William till mamma och fika sockerkaka, som hon bakade igår kväll. =)

Ringde btw nya BVC igår, eftersom vi inte fått någon tid för 1årsvaccinationen. Blev lite orolig att det var vi som var tvungna att boka. Men nej nej, tanten sa att vi borde ha brevet denna vecka, det har ju vart semestertider så. Skönt att veta iaf =) Ska bli spännande att se hur mkt plutten lagt på sig, eller gått ner. Han har blivit mkt smäckrare nu när han far som en dåre haha. Men växt på längden, det har han =)

Nu ska jag gå och fylla på min kaffemugg och sätta mig med William framför tvn ett tag, innan det är dax för att väcka Pontus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0