En sån där regnig kväll i Augusti

Ja fy fan.. det var lite uppehåll på dagen, men nu pissar det igen..
Vi som skulle till landet i helgen, suck.

Fick vara barnfri ett par timmar förut, William var och busade hos sin mormor och morfar. Sen när jag skulle hämta honom så klippte jag bror min. Hoppas han blev nöjd, men det blev han nog =)

Magen kurrar, men jag har ingen aptit. Men bäst man tar sig nått iaf. Blev svimfärdig på dagen för att jag inte ätit något. Vill gärna inte bli det igen.

Det är en jobbig situation det här. Vet varken ut eller in. Det enda jag vet med säkerhet är att jag älskar Pontus och William, ni kommer alltid finns i mitt hjärta. Always. Men varför bara fortsätter mitt liv att trassla in sig i sig själv? Jag orkar inte...

Nu måste jag göra mig något att äta. Även fast orken inte finns. Sen försöka natta William. Han bråka lite igår kväll, somna så snällt vid 21, men vakna nästan direkt och somnade inte sen förrän 23.. Vaknade igen vid 02, men somnade om på 2 röda. Mer tänder på väg? Ja, man kan undra.

Om jag inte bloggar mer ikväll, så Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Milton

Ja, regn är så trist! Nu vill man ha soooool =) Hoppas ni får en fin kväll! // Milton

2008-08-08 @ 22:35:07
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0