En tand har dykit upp!

För ca 2 timmar sen skymtade Williams 8:e tand fram. =) Kanske var det därför han vaknade inatt? Vi vart lite chockade, det var väldigt länge sen han vaknade mitt i natten. Men nu är den framme iaf =)

Vi har slappat lite framför tvn nu ikväll. Prinsen börjar bli trött nu och gnuggar sig i ögonen, så ska strax byta till pjompas och ge han sin kvällsvälling. Han har vart duktig och somnat innan 21 varje dag den här veckan. Hoppas han fortsätter så =)

Har vart lite dålig på att uppdatera om Williams framsteg märker jag, varför vet jag inte =)
Han går iaf för fullt nu när han har stöd, så söt så. Verkligen springer fram. Får se när han behagar gå själv, men vi har ingen brådska =) Han börjar så smått säga "pappa", men mest blir det "babba". "Mamma" har han ju sagt ett bra tag nu.. Undrar om det är lättare för de små att säga "mamma" före "pappa"? För det är många som just säger mamma först. Någon som vet?

William har börjat med ny gröt oxå =) Denna, han verkligen älskar den =)



Nehe, nu ska jag försöka natta min gullunge! Kanske uppdaterar en sista gång innan jag knoppar sen.

Kommentarer
Postat av: marie

Mina barn har sagt mamma först, jag vet inte, det kanske är enklare att säga det, jag tror nog det, eller så är vi mammor tjatigare ;o)

Hoppas du får en trevlig kväll och att tanden inte tar för mycket på humöret på din son!

2008-08-06 @ 20:35:49
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0