Färdigbakat för idag =D

Nu är man äntligen klar med bullarna. Shit, det tar ju på krafterna haha.. Nu är det bara pajerna och tårtan kvar, men det fixar vi på söndag fm.
Ska bi kul att träffa allt folk igen. Fast, min släkt träffar man ju nästan dagligen haha.. Får hoppas Pontus mormor och moster kan komma. Så blir det lite blandning iaf =)

Pontus åkte precis iväg till en kompis, och här sitter jag med en busunge som vägrar somna. haha. Inte lätt alla gånger.

Tänkte ta och värma på resterna från min kebabtallrik, som blev dagens lunch idag. Och hoppas på att prinsen vill knoppa snart, för jag är riktigt trötter. Det tar att vara ute i friska luften ute på landet =)

Kommentarer
Postat av: malincatrin

Jo, de håller jag med om att de tar på krafterna att baka bullar.. Men ändå kan man inte låta bli.. Får se om jag lyckas baka med en 4åring runt fötterna dock..

2008-08-02 @ 09:17:08
URL: http://malincatrin.blogg.se/
Postat av: Milton

Jag tror inte Marquerithe skulle komma. Hon sa det igår iallafall, när mamma pratade med henne!

2008-08-02 @ 14:04:45
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Milton

Jaha, jag tänkte det. Eftersom att William vart med och hälsat på Assar, mosters hund alltså! För hos oss försökte ni ju aldrig ens, så hur kan ni veta att William är allergisk mot just tervueren?

2008-08-02 @ 15:08:53
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0