Fika

Dagen har varit lugn och skön idag. Senare på eftermiddagen åkte vi en snabbis till mina föräldrar, och sen åkte vi upp till Pontus mormor och fikade. Det var trevligt! Men William var jättelarvig när vi kom upp, då ville ju så klart gammelmormor hålla sitt barnbarnsbarn, men då blev William plötsligt blyg och klamrade sig fast vid mig som om det vore liv och död och gav ifrån sig sina "nej"-ljud. Haha, vi kunde inte låta bli att skratta, han var så söt.
Precis så var han igår när vi var hos mina föräldrar. Morbror Adde skulle hålla William, men så fort han kom i närheten blev William tokledsen. Undrar vad som försiggår i hans huvud haha. Jag menar, morbror och gammelmormor är ju inte okända personer för honom, han träffar dom väldigt ofta båda två. Ja, ibland kan barn få sina idéer =)

Är orolig hur det blir med mitt jobb imorgon.. Pontus klarar inte av att ha William ensam pga gipset, och mamma och pappa har inte tid imorgon, dom ska ju ha honom hela kvällen/natten.. Shit, hoppas det löser sig, har verkligen inte råd att gå hemma nu när Pontus är sjukskriven. Måste jobba de få timmar jag verkligen jobbar.

Imorgon har vi förövrigt mkt roliga planer =) Fast dem tänker jag inte berätta om förräns imorgon =)

Nu ska jag knoppa! Pontus ligger i soffan och tittar på Hulken och William snusar redan så gott i sin säng.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0