Godmorgon!

Finns det nån chans att det blir lite finare väder idag? Hoppas.

William bus väckte mig kvart över 7. Har nog aldrig vart så trött, det tog emot som bara den att gå upp. Men nu är man uppe och har fått i sig lite kaffe. Man kanske skulle passa på att gå ut och gå en sväng med William innan det börjar regna. En liten morgonpromenad.

Runt lunch ska jag åka till mor och far och hämta laddaren till kameran, äntligen. Plus att min kära bror har fixat min film nu!! =) Sweeny Todd



Har ni sett den?? Jag hoppas den är bra, för jag älskar ju Johnny Depp =)

Nej, nu ska jag underhålla William lite.



Förresten, jag mår bra nu. Jag lovar.

Kommentarer
Postat av: erica

den filmen är ju rätt bra ju!! Här är ingen sol knappt regnet står som spö i backen nu igen=/ men kommer åka utomlands i september om det går som vi vill nu!=)

2008-08-12 @ 19:58:35
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0