I väntans tider

Sitter och väntar på att Pontus ska komma hem här.. Vi åkte in till vårdcentralen med hans hand, sen fick vi åka till sjukhuset och röntka och nu sitter han och väntar på svar. Jag var tvungen att åka efter röntken och hämta William hos min mamma, för hon skulle bort. Men hon skulle skjutsa hem Pontus sen när han var klar. Det är guld värt mamma!
Så nu sitter jag och William här, ville inte gärna ta med honom in på sjukan, eftersom det snart är läggdags för honom. Tycker synd om hjärtat bara som måste sitta där borta alldeles själv. Men han är härdad, han klarar sig =)

Idag har inte hänt så mkt, vi var och handlade förut. Lite nödvändigt som mat och välling till lilltjabo, och lite mat till oss.

Så åt vi hemmalagad pytt i panna idag, det var smarrigt!! Vår pytt i panna är den bästa =P

Nehe, nu ska jag byta om på William bus och ge han sin kvällsvälling.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Milton

Ja, verkligen så unga och redan skulder upp över öronen! :( Hoppas att allt är bra med er?

2008-08-11 @ 22:00:58
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Me

En klänning till lillan, som jag hitta i våras, men då viste jag ju inte kön och nu är den slut. Men hon som säljer den säger att den är helt oanvänd... =)

2008-08-12 @ 10:49:57
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0