Misslyckad middag. Haha

Vi har nyss haft mamma här på middag, men den vart ej så bra. Vi misslyckades lite kan man säga. Men, vad gör det, vi skrattade gott åt det iaf =) Mamma åt på som vanligt, stackarn, medan Pontus satt och pikade hela middagen. Typiskt han =)

Domen för Pontus igår på sjukan löd - brutet finger. Så det blev gips på min pojke. Och stackarn fick sitta där länge oxå, kom inte hem förrän klockan var nästan 00.30. Det var ju försent för att mamma skulle skjutsat hem honom som det var sagt från början, men som tur var hade dom sjuktaxi, så det kostade bara 50 spänn.
Nej, usch vad jag tycker synd om honom nu, han har så ont. Och sjukskriven har han blivit - i 4 veckor! Jag känner redan på mig att jag kommer få ta en del bittra påhopp inom en snar framtid haha.. Han klarar verkligen inte av att gå hemma så länge, han är en jobbmänniska. Men, jag ska försöka le och se glad ut när han hoppar på mig =)

Förövrigt har William vart helvild idag. Gapat som en kärring, haha. Ja verkligen, gallskrikit med jätteljus stämma. Men har han vart ledsen? Nej. Han har skrikit, gapskrattat, skrikit, gapskrattat osv.. Tokunge! Men mamma och pappa älskar dig ändå vårt troll!

Nu ska jag trycka ner mig i soffan mellan mina 2 pojkar och se om det finns nåt intressant på tv. Kanske nått os-tjosan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0