Mysigt

Inatt har William sovit bättre, mn han vaknade ju självklart vid 4.30 när jag var tvungen att springa till toan och spy (sorry alla känsliga, men så här är det att vara gravid haha)... Gav han en flaska, men inte ville han sova.. La honom bredvid mig och vi gosade ett tag, sen somnade han på min arm och vi sov till 7.30. Mysigt värre!

Skulle behöva göra massa ärenden idag, själv, men gubben är ju inte hemma.. Hans bil paja igår och då måste man ju självklart vara borta hela natten och fixa den hos en kompis? Jaja, vill man inte komma hem så vill man väl inte.. Riktigt dålig stil tycker jag. Så min morgon kunde ju vart bättre...

Nu ska jag få i William lite gröt, sen får jag väl ringa runt och jaga barnvakt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0