Några frågor =)

  • Vilken svordom använder du mest? H**vete
  • Äger du en iPod? Lite halvt, hehe. Lånar mammas ibland!
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ställer den bara när Pontus ska jobba. Men nu är han sjukskriven, så alarmet lyser med sin frånvaro. Asskönt!
  • Hur många resväskor äger du? 3 man rullar och några sportbagar.  
  • Använder du flip-flops? Ibland, det skaver ju så förbannat mellan tårna =/
  • Var köper du dina matvaror ifrån? Oftast från Ica, men när det är storhandling på schemat sker det oftast på Willys.
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? i 90% av fallen ja =)
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Det var nån film på tv här om dagen, minns ej vilken haha
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med min familj
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? El platt tv till sovrummet
  • Har någon någonsin kallat dig lat? O ja, mina föräldrar =)
  • Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Gjorde det förr (3-5 år sen), men nu sover jag så bra ändå =)
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Johnny Cash i bilsterion
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? BonJovi funkar alltid för mig =)
  • Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, inte denna vecka.
  • När var senast någon stötte på dig? Min sambo stöter på mig varje dag ;)
  • Vad åt du till middag senast? Kroketter och köttbullar
  • Använder du huvtröjor? Det händer!
  • Kan du vissla? Ja, men inte busvissla =/
  • Vem var den senaste som ringde dig? Mammsen
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Kanonen på Liseberg var häftig =)
  • Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Det man inte vet tar man ingen skada av.
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 016
  • Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart, vem gjorde inte det?
  • Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Oj, stort =).
  • Hur många syskon har du? Ett, en bror.
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Lite lagom, kan man väl säga.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Alla repliker? INGEN. Men jag kan många ur Armageddon =)
  • Äger du några band t-shirts? Nej. Eller jo, ett linne där det står Westlife, men det är hundra år gammalt hahaha
  • När flög du senast? Det var några år sedan.
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 st
  • Läser du för skojs skull? Det händer väl
  • Pratar du några andra språk? Engelska
  • Diskar du din egen disk? Japp
  • Har du gråtit offentligt? Ja det har hänt
  • Har du en stationär dator eller en laptop? 2 stationära 
  • Försöker du alltid lära dig nya saker? Inte alltid, men ibland =)
  • Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, jag är nöjd med de jag har
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ja, men efter ett tag tycker jag att man ska dela på kostnaderna som vuxna människor.
  • Kan du kasta macka? Ja, ett par-tre studsar brukar gå.
  • Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
  • Vad har du med dig in på bion? Pontus, fanta och popcorn
  • Vem var din favoritlärare och varför? Min frisörlärare. Finns ingen bättre!
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Nej det tror jag inte haha 
  • Vad har du för väder? Mulet och trist
  • Har du en blogg? Duh...
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Frisör
  • Gillar du att flyga? Nja, det kan man ju diskutera. Föredrar bilen.
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet och ödmjukhet
  • När sov du senast på golvet? Många år sen
  • Vilken är din favorit drink? Malibu m. mjölk haha. Inget hokuspokus här inte =)
  • Gillar du din boende-situation? Ja, fast vill ha ett stoooooort hus
  • Vilken är din mammas hemstad? Torshälla
  • Din pappas hemstad? Eskilstuna
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 7
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har man småbarn så har man =)
  • Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland, när jag inte sov =)
  • Vilken är din favoritfrukt? Päron
  • Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Vad hette det sa du?
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? Ett år närmare 25.
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Äh, sånt har jag inte tid med =)
  • Tror du på liv på andra planeter? Nej
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Min sambo
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Man
  • Vad var det senaste du åt? Ett rostat bröd haha
  • Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
  • Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag såg väl ut som en Malin helt enkelt =)
  • Gillar du senap? På korv tillsammans med ketchup är det gott.
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag orkar inte mer haha
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Njaaa..
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Kan inte komma på någon.
  • Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.
  • Tycker du om att krama folk? Mina nära och kära ja =)
  • Skulle du säga att du är trendig? Nej, jag köper sånt jag själv trivs med.
  • Äger du en digitalkamera? En systemkamera, Nikon D70. Kanonnöjd =)
  • Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan minnas.
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, om det är nån manverkligen vill prata med så
  • Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen vad jag minns. Det var länge sedan jag läste böcker.
  • Tycker du att du är attraktiv? Inte speciellt, men det är ju inte upp till mig att bedöma.
  • Vad är du allergisk mot? Nickel
  • Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
  • Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Markus
  • Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla =)

  • Kommentarer
    Postat av: malin

    Jättefin blogg!

    Ha en trevlig kväll :)

    titta gärna in och kommentera min blogg :)

    kram<3

    2008-08-19 @ 18:53:53
    URL: http://maljn.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Ditt namn:
    Kom ihåg mig?

    Din mejl-adress: (publiceras ej)

    Din blogg/hemsida:

    Vad hade du på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0