Nu har vi en stor pojke =)

Kalaset i söndas var jättetrevligt. Kul att träffa allt folk igen. William fick massa fina saker, han var så glad =)
Igår kväll kom min farmor och farfar och AnnBritt (farfars syster) eftersom dom ej kunde komma i söndags. Då fick han ännu mer paket, plus att han fick våra paket då oxå. Fast han tyckte ju kartongerna och papprena var roligare än det som var i  haha.. Gullungen

Att en del inte ens kan ringa och säga grattis tycker både jag och Pontus är riktigt lustigt. Beror det på lathet, eller enbart på nonchalans? En släkting är ändå en släkting. Jag grattar alltid alla mina släktingar, även om jag inte känner vissa så väl. Men men, alla är väl olika och har olika prioriteringar. Synd bara att det ska gå ut över ett oskyldig litet barn.
Men nu vet man ju iaf vart folk står, och hur mycket de bryr sig.


Har jobbat idag oxå. Gick bra, hade bara 2 butiker så det var lagom. Nu ska jag hoppa in och bada och sen mysa lite med mina hjärtan innan Pontus ska till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Milton

Mamma ringde i förrgår, Mathilda igår! Är inte det nog?! :S

2008-08-05 @ 12:10:27
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0