Slappardag

Idag har vart en riktig sådan. Jag vill inte anstränga mig så mkt nu innan vi ska på nästa ul på torsdag, blödde ju igår med.. usch på detta. och illamåendet bara fortsätter, och med min tur lär jag väl må så här hela graviditeten haha..

William sover middag och Pontus ligger bredvid i soffan och vilar lite. Funderar starkt på att lägga mig där jag med.

Vi var och handlade förut iaf, skönt att få hem lite mat och så.

Det var kul att se Lucky gubben igår, han är så fin.. Verkligen en sagohäst men sin kritvita man och svans. Som dock inte var spec. vita igår då han hade rullat sig haha. Busen.

Nej, nu ska jag goa ner mig i soffan!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Neej!! Vad fin han är, Lucky alltså!:)

2008-08-26 @ 09:29:00
URL: http://faanysvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0