Sömnlös natt

Ja, det har då inte vart långt ifrån. Har vaknat flera gånger och vridit och vändit på mig. William vaknade till runt 03, men han somnade som tur var om igen av sig själv. Han kanske hade en mardröm.

Sitter här och kikar runt på lite bloggar. Det är lite läskigt hur vissa bloggar bara fångar en direkt. Efter 2 rader är man helt fast och kan inte sluta läsa. Har ni vart med om det?

Jag lyckades få ut Pontus utanför dörren igår iaf. haha. Han har ju suttit här hemma i 4 dagar och inte gått ut. Men igår äntligen. Vi åkte förbi mamma och pappa en snabbis, sen åkte vi och handlade lite. Sen när vi kom hem blev William så trött så han somnade på studs haha. Det är inte ofta det händer =) Trodde det skulle innebära lite myskväll framför tvn för oss vuxna men nej nej. Jag fick titta på film själv, för i samma veva som William somnade började Pontus snarka på soffan haha. Så då hade jag inte mage att väcka honom.

Nehe, om man skulle gå och ta sig lite mer kaffe, lillskrutten lär ju vakna här snart och då gäller det att vara fit for fight! Han är överallt busen och man måste verkligen ha tusen ögon i nacken. Haha.

Ha en trevlig dag!

Och, jag har en nyhet. Men jag tänker hålla er på sträckbänken tills på måndag hihi. Nu blev ni nyfikna va? ;)


William, min mormor och Engla busar på Williams kalas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0