Spöregn

Usch vad trist väder, har vart så här alldeles för länge nu tycker jag.

Busungen vill inte sova ikväll, han sitter här bredvid mig helt klarvaken. Attans, vi som hade hoppats på att få sova tidigt idag. Jag och William badade lite tidigare, alltid lika kul. Men han ska ju hålla på och larva sig och plaska till förbannelse haha. Gullunge.

William hade vart jättesnäll hos mamma och pappa, men det brukar han ju. Det är bara hemma han ibland kan bli ett monster muahaha. Nej då, han är världens snällaste, vår fina pojke.
Svängde förbi mormor och morfar när vi skulle hem sen, och lämnade mormors nyckel till hennes jobb. Hon lär ju ha användning av den imorgon =P

Nehe, ska fixa lite välling och sen försöka få William att sova. Mina ögon går i kors, så om han vill sova blir mamma överlycklig =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0