Tillbaks!

Nu är jag tillbaks!
Har tagit en välbehövd liten paus från bloggandet.

Hädanefter kommer nog bloggen bli lite mera kortfattad tyvärr, pga. många tröga kommentarer både här och utanför bloggen om mitt och Pontus förhållande. Folk som tror att dom vet bättre än oss om just oss, precis som att vi inte pratar med varann, hehe. Så är iaf. inte fallet. 
Vi har fått en nystart iaf, det är väl det ända jag tänker berätta, och vi ska vara lyckligt lottade. Det är inte alla som får det haha... 

Nog om det.

Om lite mer än en timme är det kalas. Min kusin Engla fyller 2 år idag, hipp hipp hurra! 
Glömde även skriva grattis till mormor i måndas som fyllde då, grattis i efterskott!

Efter det blir det en lugn och skön kväll framför tvn. 
Ha en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: //E

sv:jo det hoppas ja me,vi sk aju åka om 3 dagar med.Så hoppas Kimberly hinner bli bättre till söndag för då åker hon ju till sin gammelmormor,känns jobbigt å åka om hon inte är bra ju=/ synd att du ska börja blogga mindre inlägg.Kan inte folk sköta sitt eget?Behöver väl inte bry er om era liv?!Avundsjuka kanske?!hoppas allt är bra me er!Är lite dålig på å kommentera men har nästan aldrig tid längre känns det som!

2008-08-29 @ 20:27:32
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0