Usch för att städa

Blä va tråkigt det var att städa.. Har bara fixat sovrummet, och jag är redan trött haha.. Och ändå har vi inte stökigt, så jag fattar inte vad det är som tar sån tid? Kanske för att jag springer och pussar på William stup i kvarten haha..

Well well, får väl ta och fortsätta snart. Så fort Pontus kommer upp. Det kom förbi nån snubbe med en bil som Pontus ska titta på. Så dom står här utanför fönstret nu. Men både jag och Pontus tyckte det var för mkt pengar för den bilen, men får väl se om han kan pruta lite =P 


Att vissa människor aldrig ger sig, det fattar jag ej. Hur orkar man dra upp en sak 1000 gånger? Vad är nöjet? Räcker det inte med en gång. Och sen skylla över saker på andra människor, det är för mig oxå obegripligt.
Men det rör mig inte i ryggen, de som känner mig tycker om mig, och dom som inte känner mig får väl tycka vad fan dom vill, men att ha förutfattade meningar är bara otroligt barnsligt . Lägg eran energi på er själva istället. Så ni mår bra. Och snälla, sluta haka upp er. Det räcker att vi hör en sak en gång, vi är inte döva. Det kanske bara är så att vi inte orkar lyssna..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte honom jag syftar på!

2008-08-02 @ 16:49:50
Postat av: erica

hallå!hoppas allt är bra me er?! Är det nån som håller på å lägger sej i era liv?Det kan va jävligt jobbigt=/ hoppas det gick bra me städandet!Vi storstäda igår va as varmt!

2008-08-02 @ 17:54:22
URL: http://ericaa84.blogg.se/
Postat av: erica

sv:jasså?Varför gör han det då?Aja folk måste lägga sej i andras liv istället för sina egna!Ja vi käka precis tacos nu så nu är ja propp mätt så äckligt å vara så mätt!usch!Känns som ja rullar fram=D

2008-08-02 @ 19:57:33
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0