3:e Advent



Godmorgon!

Mina händer svullnar mer och mer för varje dag nu, konstigt att inte fötterna börjat. Tänk så olika två graviditeter kan se ut. När jag väntade William hade jag världens drömgraviditet. Mådde illa max 2 veckor och enbart en gång på morgonen. -Hade aldrig ont i ryggen, inga foglossningar. Hade lite halsbränna i slutet och "kramp" i benen, och sen att fötterna svullna upp som ballonger då. Men det var allt, jag led aldrig. Nu med twinsen mådde jag illa i 17 (!) veckor, har foglossningar, ryggen spökar och halsbrännan tar kål på mig. Visst det tar ju på kroppen att det är två, men att det är sååån stor skillnad? Ja, det är lustigt!

Just ja, hittade laddaren till de uppladdningsbara batterierna igår! Så nu blir det till att ta kort igen =) Kanske tar lite kort på vårt enkla hem oxå, älskar att se kort på andras hem, så då kanske nån vill se på vårt? =)

Förövrigt så ska jag och lillprinsen ut i snön idag, man får ju passa på. Vet ju aldrig hur länge det ligger kvar!

Ha en trevlig 3:e advent nu!

Kommentarer
Postat av: Milton

Jag skulle vilja se bilder, har aldrig sett er lägenhet :)

2008-12-14 @ 20:02:05
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0