Chock!?!

Godmorgon.

Natten har vart lite bättre. Men inte fick man sova i sin säng inte =( Gick in och la mig runt 22.30. Så fort jag la huvet på kudden började hostattackerna, höll på ca en timme. Så det var bara knata upp igen. Tog mer hostmedicin, och la mig på soffan, konstigt nog hostade jag inte där? Var likadant igår, hosta som sjutton i sängen, men inte i soffan, hmm.
Så på soffan fick jag sova 6 timmar i sträck! Tack gud, äntligen lite utvilad!
När jag kravlat mig upp ur soffan (börjar bli lite otymplig nu med min stora kula) och ska tända stakarna så är det massa massa snö ute =) Lite komiskt eftersom igår, precis efter jag skrev inlägger under om snö, så slutade det snöa. Sen var det typ 4-5 plus hela dagen.
Men nu ligger den där så vit och fin på marken, och mer kommer ner. Får bylsa på mig riktigt ordentligt, för idag ska William åka pulka! =) Så skiter jag i om jag är sjuk.

Förövrigt känns det som om min mage ska sprängas. Gör så förbannat ont när jag hostar, hoppas det går över snart. Man tänker ju på småttingarna..

Nehe nu ska jag läsa tidningen innan pojkarna vaknar. Älskar denna stunden på morgonen när det är lungt och skönt =) Den kommer jag sakna sen när dom små tittat ut haha. För då lär det ju bli fullt upp.

Ha en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0