CTG och sjukskrivning

Gokväll!

Det blev ett långt besök hos läkaren idag. 2 1/2 timme var vi där!
Började med vanliga UL:et. Det såg bra ut. Tvilling nr 2 hade fortf. sämre flöde i navelsträngen, men det hade inte blivit sämre, så det var ju bra. Det var alltså inget att haka upp sig på. Dom väger nu drygt 1 kg var. Stora dom börjar bli =)
Berättade att jag hade blött igår, så jag fick ligga en halvtimme med CTG, men inga sammandragningar här inte. Skönt det! Vill att dom ska stanna länge, länge där inne så dom är friska och krya när dom kommer ut.
Slutligen tittade han om jag hade öppnat mig och så, men inget där heller. Allt såg bra ut.
Blev sjukskriven oxå, 50% nu i 2 veckor, sen 100%. Det är nog lika bra. Blev ordinerad vila oxå.

Ja, det var det som hände idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0