Dan före dopparedan!

Godmorgon!

Jag är heelt utvilad idag, har inte vaknat en endaste gång, helt underbart. Senaste veckorna har jag haft så grymt problem med sömnen, vaknat minst 5-6 ggr per natt. Men inatt, har jag sovit som e stock =)
Önskar dock vi bodde i hus nu, då jag vill börja tvätta och städa. Men det går ju inte, måste ju tänka på grannarna =) Men om man hade bott i ett eget hus hade det ju bara varit att sätta fart.

Igår var vi ju på UL, fick återigen va där länge, 2 1/2 timme.. suck. Är så less på sjukhus nu.
Tv 2 växer lite dåligt tyvärr, så måste tillbaka om ytterligare 2 veckor. Han sa "räkna med att det blir en tidigare förlossning", what? Hur tidigt? Börjar få ångest nu. Vill ju att dom ska stanna ända till slutet, så vi slipper ligga på neo. Det är min värsta mardröm, att få ligga där typ 1-2 månader. Mitt psyke skulle inte klara det. Fan!
Förresten så är det fortf. 2 små flickor där inne, haha. Var tvungen att fråga om han kunde titta igen, för att vara säker =) Och vad man kunde se så hade de alla fingrar och tår, Tv 1 hade jättefint ansikte, inte sån där konstig läpp som vissa föds med. Tv 2 ville inte visa sitt ansikte, hon låg inåt.
Ja, efter UL:et fick jag ju återigen ligga med ctg, varför vet jag inte för jag har varken sammandragningar eller värkar. Drygt, Över en timme fick vi ligga där, för det var ont iom personal. Sen när jag äntligen var klar så skulle de bara ta ett blodprov (har fått massa utslag bläää), okej tänkte jag dt går ju fort. Men nej, då fick vi vänta ytterligare 20 min på att få det gjort.
Ja, det blev lite gnälligt det här, men man måste få vara sån ibland oxå!

Ska börja plocka lite smått här nu iaf. När Pontus vaknar ska vi åka och storhandla (för det lär ju inte vara mkt folk?) och sen åka och hämta vår älskade William. Saknar dig gubben!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Milton

Hoppas att tvillingarna stannar inne ett tag till nu. Jag vet hur läkare är, de ska alltid göra patienterna nervösa, ta det med ro! Kram / Milton

2008-12-23 @ 11:00:52
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0