Det blev en vit jul!

Nästan direkt efter jag skrev mitt inlägg igår morse började det snöa! Och det fortsatte och fortsatte, så visst fick vi en vit jul! Helt underbart. Hade knappt några julkänslor när jag vaknade, men så fort snön började lägga sig på backen, då kom dem =)

Vi hade iaf en underbar dag igår, William var på sitt bästaste humör hela långa dagen, inte ett enda gnäll! Han var så otroligt snäll, så jag blev helt rörd. Vår älskade son! <3

Det blev mkt god mat, trevlig stämning och jättefina julklappar. Alldeles för många. Haha..
William fick hur mkt kläder som helst, och massa leksaker. Bl.a. ett jättestort garage med bilar som jag vet att han kommer vara väldigt upptagen med idag =) Och en STOR traktor, ja större än han själv hehe.
Pontus fick jättefina tröjor, presentkort på fiskegrejer, och så sitt efterlängtade armband som jag hittade i sista minuten =) Det är sån härlig känsla när folk verkligen blir glada för det man köper.
Jag fick nya skor av mitt hjärta, fina kläder, en klocka och lite annat.
Men julklappen som nog slog alla var diskmaskinen jag och Pontus fick av mina föräldrar =) kommer verkligen väl till pass sen när vi har tre små, då vill man ju lägga tiden på dem och inte på disk =) Just ja, vi fick ett presentkort på Ikea oxå, helt perfekt, det ska vi spendera på en säng till de små, påslakarn och sånt smått och gott. Kunde ju inte bli bättre!

Det märks att man är "vuxen" (haha vi? =P) nu. Nu är det inte klapparna som är viktigast längre på julafton, utan själva stämningen och gemenskapen. Men, tur att det bara är julafton en gång om året, för shit vad trött man blir! hehe. Speciellt när man är höggravid.
Vi kom hem runt 21.30, helt slut alla 3. William somnade på stört och det dröjde inte länge innan vi stupade heller.

Idag bllir det till att få upp alla julklappar, just nu ligger alla påsar i hallen och blockerar, tvätta upp alla nya kläder och så. Så den här dagen gå nog snabbt.

Hoppas ni oxå haft en underbar julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0