Det närmar sig

Det börjar närma sig julafton med stormsteg nu. Bara 9 dagar kvar. Ångest, panik. Har typ hälften av julklapparna kvar, och vi kan inte handla dem förrän den 23:e. Varför måste lönen komma så sent? Förra året fick dom redan den 19:e. Har även panik över att när vi väl står där och ska handla allt sm är kvar, så vet vi inte vad vi ska köpa. Men det är ju lixom sista chansen då, dagen innan. Och jag kan inte planera innan vad vi ska köpa till alla. Det är ju jättesvårt.

Vaknade inatt och fick sammandragningar. Ajaj. Men så länge dom håller sig på den nivån så är det ju ingen fara. Har hört om dem som har sammandragningar ändå från v. 20. Kan inte vara kul!

Idag blir det lite plock här hemma, ska försöka få ner byrån i sovrummet till källaren, den passar inte riktigt in. Vill ha en högre. Men jag får ju inte bära. Nån vänlig själ som vill hjälpa till? =)

Nej, nu ska jag kika runt lite på alla bloggar, sen är det snart dax för pojkarna att vakna.
Ha en trevlig dag!

Förresten, 3 minus ute nu, då kanske kanske snön stannar kvar till jul?

Kommentarer
Postat av: Milton

Kan inte Pontus bära ner den då? Godmorgon, förresten! =)

2008-12-15 @ 09:11:03
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Annica

Hej hej!

Hittade din blogg på blogtop och blev ju nyfiken. :D Har själv ett tvillingpar, killar, som föddes i sep 04. Jag hade väldigt mycket sammandragningar läääänge, började tidigt, runt vecka 18 tror jag. Men de föddes ändå i vecka 37. :D



Lycka till!

2008-12-15 @ 09:26:03
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com
Postat av: Milton

Haha, okej =)

2008-12-15 @ 11:30:41
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Annica

Mina killar föddes på en fredag och på tisdagen var vi hemma igen på tisdagen och detta trots att båda vägde under 3 kg. :D Men de vågade väl inte bråka med en nybliven 7-barns mamma på sjukhuset. ;)

2008-12-15 @ 12:16:22
URL: http://min-stora-familj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0