Ett minus till Agria

Jag blir så förbannat trött.. I snart 2 veckor har man fått vänta. Man har fått ringa och tjata, och tjata och tjata.. För att äntligen bli lovad ett svar igår. Var det någon som ringde? Svar nej. När jag sen ringer upp, ja då har tant fan gått för dagen. Tänker dem inte på folks känslor.. Att det kanske är jävligt jobbigt att gå och vänta på ett svar.. Men nej då. Jag är så arg nu, och det ska hon bannemig få veta när hon väl ringer.


Godmorgon förresten!
Ja, som ni ser så börjar inte den här dagen bra. Suck. Får hoppas den blir bättre sen.
Vi ska till Barnmorskan nu här på morgon kvisten, så om en timme ca måste jag gå in och väcka pojkarna. Får se Williams reaktion, har aldrig väckt honom på morgonen förut. Men det ska väl börjas nu, han börjar snart på dagis och då kan han ju inte fortsätta vara en sån sjusovare som han blivit =) Vaknar inte förrän 8.30-9 haha. Gullungen.

Jaha, sen blir det städ, blir inte så mkt plock igår. Lustigt att man alltid hittar andra saker att göra =) Men köket tog tid, bestämde oss för att rensa och städa ur hela skafferiet och sen oxå kylskåpet. Skönt att ha det gjort.

Ska läsa klart tidningen nu, sen kika runt lite på nätet.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0