Flytt

Godmorgon!

Ännu en jobbig natt, ska inte uttråka er med några mer detaljer Ni vet ju redan varför jag sover dåligt, haha.

Snart är det dax för William flytt till sitt rum. Skulle egentligen tagit det i måndags, men det är ajg som dragit på det. Vill inte, haha. Men innan julafton sker det iaf. Vi måste. Han måste vänja sig i lugn och ro vid att sova själv innan småttingarna kommer. Han får ju inte tro att vi "sparkar ut honom" ur vårat rum för att dom små ska sova där.

Igår fick William åka pulka, det var lika uppskattat som sist =) Men det var nog korkat av mig att följa med ut, för idag är hostan värre. Och jg som ska jobba imorrn. Måtte jag bli bra nu under dagen. Har inte råd att va hemma från jobbet. Ang det. så kommer jag bara jobba fram till nyår, sen blir jag antagligen sjukskriven. Min BM pratade om att så gott som alla tvillinggravida blir helt sjukskrivna i v. 28, det är ju snart. Men eftersom mina foglossningar och ryggbesvär inte är sååå jobbiga, så tänker jag jobba året ut iaf. Sen blir det till att vila vila vila.

Ikväll blir det nog Idol. ÄNTLIGEN äntligen har Johan åkt ut. Men synd att Anna åkte ut, men hon var nog för ung... Min röst ligger nu på Robin, tycker han bara växer mer och mer för varje vecka. Vem är din favorit?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ja visst kan du få det =) Lägger ut ett recept i bloggen med en gång! Kram!

2008-12-05 @ 08:24:38
URL: http://mathildavestin.se
Postat av: Milton

Min favorit är Alice, hon är nog Sveriges bästa popstjärna.. Av de unga tjejer såsom Sibel, Agnes o.s.v

2008-12-05 @ 14:15:53
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0