Fyndshoppat

Godmorgon!

Har precis beställt lite kläder till småttingarna, gjorde massa fynd =) Pyjamaserna jag gått och tittat på länge såldes ut för under halva priset! Tur att jag väntade =)

Idag kommer mamma och pappa ut med diskmaskinen vi fick i julklapp, äntligen!
Annars blir dagen lugn och skön. Ska tvätta upp resten av Williams julklapps kläder. Det tar tid när man måste tvätta allt separat, puh!
Imorgon ska vi till Ikea oxå =) Fick ju presentkort där. Så det blir till att handla säng till de små, madrass och påslakarn och sånt där. William ska va hos sin mormor och morfar då, har ingen lust att ta med honom till Ikea, det lär ju va hur mkt folk som helst =/

Nehe, ska ta mig lite frukost innan pojkarna vaknar. Normalt brukar jag kunna hålla mig tills William ätit sin frukostvälling, men idag är jag HUNGRIG. Så kan det gå =)

Ha en trevlig Annandag jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0