Hörrni läsare!

Det är många som läser bloggen varje dag, men väldigt få som kommenterar. Jag vet med handen på hjärtat bara 4 st som läser nästan dagligen.
Jag är inte ute efter mer komentarer, då bloggen till stor del är till för mig själv, kul att kunna gå tillbaka, lite som en dagbok.
Men, skulle vara jättekul att veta vilka som följer oss och våran vardag! Så om ni har tid och lust, kan ni väl slänga in ert namn och så, om ni läser ofta, eller om ni bara "tittat in för dagen" i en kommentar! Slutar väl som förra gången jag fråga, ingen svarade haha. Men då har jag försökt iaf =) För jag vet att ni är många varje dag =)

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Jag försöker kika in en gång om dagen! :)

2008-12-05 @ 22:19:06
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: emi

jag kikar in ibland :)

2008-12-06 @ 00:39:32
Postat av: http://enpasebesviknagrashoppor.blogg.se/

klart vi ska kommentera, det är så kul vet jag själv:) hur går det med magen?? :) alltid skoj att läsa om ditt liv. puss puss hellie

2008-12-06 @ 22:21:04
Postat av: http://enpasebesviknagrashoppor.blogg.se/

kanske ska svara på frågorna också kom jag på:) haha. det är bara bra!! är på g upp till sthlm snart, lägenhetsletandet börjar ta fart nu!! annars är det sjukt mkt i skolan, segt..:S hör jag mig när jag kommer förbi tuna så vi kan ses. puss puss

2008-12-06 @ 22:22:34
Postat av: Linn

Jag brukar försöka kika in en gång per dag alla fall

2008-12-07 @ 19:13:29

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0