Ingen rolig natt!

Har sovit ca 3 timmar inatt. Har vaknat och vaknat av denna hosta, plus att det tog 3 (!) timmar att somna första gången.
Vaknade sista gången för en timme sen, då gav jag upp. Ville inte riskera att väcka William.
Så nu sitter man här med ett dunkande huvud, känns som det ska sprängas vilken sekund som helst. Och hostan ska vi ju inte tala om. Nej, idag tänker jag tycka synd om mig själv!!

Det skulle ju bli pepparkaksbak idag, men får se hur det blir med den saken. Isåfall får nog Pontus och William baka själva. Jag ska försöka vila så mkt som det nu går, hostan blir ju 1000 ggr värre när man ligger ner.

Nehe, om man skulle lägga sig (sitta) framför tvn ett tag. Förhoppningvis somnar jag, för jag är allt annat än pigg.

Hoppas ni mår bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0