Julen i bilder

Lite bilder från julafton!


Vår vackra snea julgran


William hemma på julaftonsmorgonen


Min kära mor och far


Pontus och farfar


Finklädda Wlliam =)
Sitter och väntar på mat, hehe


William på upptäcksfärd med sin mormor


Engla (min kusin), Adde (min bror) och William


William pratar i telefon, haha


William blev lite förskräckt när Tomten kom


I år var det Pontus tur att vara Tomte, visst passar han bra? =)


Ja, vad säger man. Släkten är köptokig?


Älskade barn

Och här är alla fina kläder William fick.
Leksakerna hann jag inte ta kort på innan de spreds ut i hans rum haha.

    
    

Kommentarer
Postat av: Frida

Haft det jättemysigt hemma i Etuna ;) Hur har din varit? :) mysiga bilder.



Kram på dig!

2008-12-27 @ 12:40:04
URL: http://lovetolove.blogg.se/
Postat av: helene

åh vad roligt att se hela familjen på kort!! det var längsedan.. william var superfin i sina kläder!!! puss helene

2008-12-28 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0