Lucia



Godmorgon!

Idag är det lucia, men inte får man se nått tåg inte haha. Men nästa år! För då får vi se vår lilla pojke i luciatåget på dagis. Dom höll på att öva för tåget när vi var och hälsade på på dagiset i veckan, och det såg så mysigt ut.

Igår somnade jag ju självklart ifrån idol, men oj vad glad jag blev när jag tittade på tv4:s hemsida nyss och såg att Kevin vann. Han är ju lixom redan en färdig artist, så det var ju givet att han skulle vinna. Plus att han sjöng vinnarlåten tusen gånger bättre än alice.

Det fortsatte snöa hela natten, så nu ligger det minst ett par decimeter snö här ute, underbart! Hoppas bara det kan hålla sig lite kallare nu, så det får ligga kvar till jul. Fast det blir väl som vanligt en grön jul. Man blir ju ite förvånad om det blir så precis.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, så får avsluta här. Ta det sista kaffet, kanske sätta mig ute på balkongen och läsa tidningen och njuta av snön? Men då åker nog jackan på, haha.

Hoppas ni får en trevlig lucia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0