Om man ändå hade råd

Tittade igenom min garderob igår, och åh vad jag bara skulle vilja kasta allt och köpa allt nytt!! Om man ändå hade råd med det.. =) Då skulle lyckan vara gjord

Vi tog upp granen igår, nu lyser den så fint inne i v-rummet. Kunde inte ta kort då det verkar vara nått allvarligt fel på min kamera (den lilla). Den verkligen äter batterier!! Satte i nya (inte euroshopper el. liknande här inte, utan riktigt bra) i torsdags. Har väl tagit max 15 kort, och igår när jag skulle sätta på den var batterierna slut?? Har hållt på å här skitlänge nu. Och nej, innan någon frågar, jag glömmer inte att stänga av den =) Vet inte vad som är problemet, men så snabbt ska fan inte batterierna ta slut.

Idag ska vi på UL, kl 14. Får se vad dem säger idag, sist var ju den ena lite mindre..

Jaja,  ska fixa och dona lite i köket tänkte jag innan pojkarna vaknar.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Lycka till på UL!! =)

2008-12-08 @ 10:10:23
URL: http://mathildavestin.se
Postat av: Milton

Men prova att köpa uppladdningsbara, det räcker i ungefär 5-6 dagar om man fotograferar mycket, då menar jag massor =) Hehe.. IKEA har 4 pack AA batterier, plus laddare och 2 stycken små AAA batterier för typ 150 spänn!

2008-12-09 @ 00:32:07
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0