Pissdag

Hatar att vara sjuk.. Inatt fick jag iaf sova 4 (!) timmar...
Nej, detta med att va sjuk är inget för mig.
Tur man har ett underbart hjärta som tar hand om en när man mår skit. Städar, diskar, passar upp på mig, bäddar om mig när jag ska vila, tar hand om William och lagar soppa åt mig på kvällarna. Älskar dig Pontus <3
Och ett leende från William gör ju oxå dagen lite lättare! Tycker synd om honom, han förstår inte varför han inte får pussar av mamma som han brukar. Hehe. Men vill ju inte att han ska bli sjuk oxå. Han har vart lite snorig idag, men det är tack och lov det ända.

Nu ligger han iaf och sover så skönt, somnade för en timme sen.
Ska snart gå in jag med, men ser inte fram emot det. Vet ju att jag kommer vakna minst 3 ggr i natt och hosta ihjäl mig. Det är ju ett under att inte William vaknar, så som jag låter.

Nehe, lite tv först med älsklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0