Så kan det gå!

Har fotat massa söta bilder på William idag, plus ett par på vårt kök, men nu när jag skulle fixa in dom på datorn är andra kameran borta, suck. Så varför behöver jag en annan kamera? Jo, den jag fotar med, funkar inte USB kabeln i, så när jag tagit kort måste jag sätta in minneskortet i gamla kameran och föra över via den, haha. Krångligt krångligt. Och det är lönlöst att fota med gamla kameran, ibilderna blir så dålig kvalitet.
Nu undrar ni säkert, varför inte köpa en USB kabel som funkar i kameran jag använder? Jo, varför slösa pengar på det, när man har ett fungerande sätt? =P Dock inte idag, eftersom kameran är borta. Haha.

Nej, nu blev det massa svammel, men vad gör det. Varför skriva varje inlägg "perfekt". =)

William krånglar förövrigt ikväll. Vägrar somna, trots 2 (!) vällingflaskor. Men nu hör jag att det börjar bli tyst, så kanske är han iaf på väg att knoppa in. Det skulle vara toppen, för jag är dötrött. Denna graviditet tar mer och mer på mig känner jag, även fast jag inte vill inse det. Jag lever på som vanligt i mitt vanliga tempo, städar och plockar och far runt som en dåre, börjar bli dax att varva ner lite. Vi vill ju inte ha ut dem till jul =) Nej, så länge dom iaf stannar inne till v. 37 är jag glad.

Nehe, ska väl joina familjen i vardagsrummet nu. Och bilderna kommer, förhoppningsvis imorrn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0