Så tyst

Godmorgon!

Det är nästan skrämmande tyst så här på morgonen, innan allt vaknar till liv. Men ganska skönt ändå. =) Den här stunden på morgonen innan pojkarna vaknat är verkligen behövlig.

Idag blir det städnig här hemma. Känns som man städar hela tiden när man har barn? Hehe. Leksaker överallt.
Kanske blir det att åka och handla lite julklappar oxå. Vill ju bli klar med det nu, så man slipper ut i stressen dagarna innan.
Måste ju fixa en skinka oxå, så mormor kan fixa den. Hon gör verkligen världens godaste julskinka, går inte att beskriva. Helt perfekt, varenda år. Stor eloge till dig min kära mormor!

Ser nu när jag skriver att mina fingrar har svullnat upp något hemskt. Har inte tänkt på det innan. =/ Hoppas inte fötterna blir lika hemska som dom var när jag väntade William. Man såg inte fotknölarna, det var ett rakt streck från benen ner till fötterna, hemskt!! Då var det iaf sommar, så då kunde man ju gå i stora stora tofflor. Men nu under vintern? Jag dör om jag måste sätta på mig såna där hemska stora moon boots. Men det verkar som det är det ända jag kommer kunna ha i slutet. Alla andra skor är ju så himla smala.


Avslutar med en julpuss till er alla från vår lilla tomtenisse William =)


Kommentarer
Postat av: Milton

Hehe, vilken söt bild! :-) Jaha, haha.. Nej då gör de ingen nytta, fniss.. Jo, det är ju lustigt att de tar slut så fort, de borde ju hålla längre..

2008-12-09 @ 12:08:21
URL: http://miltonvestin.se
Postat av: Matilda

Naaw så söt då :) kram

2008-12-09 @ 13:20:45
URL: http://tildizz.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-09 @ 16:05:33
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hihi, barn är ju små sötnosar! :)

Passa honom i tonåren bara, kan bli farligt ;-)

kram

2008-12-10 @ 07:18:42
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0