TunaPark

Godmorgon i vintermörkret!

Idag ska vi till TunaPark och inhandla lite julklappar. Tänkte passa på att åka dit till 10, innan allt folk kommer. Framåt eftermiddagen/kvällen är det ju helt proppfullt på parkeringarna där. Ingen hit att gå och trängas med massa folk när man är stor som ett hus haha. Har inte riktigt insett att magen blivit så stor än tror jag, igår slor jag i den ordentligt i toadörren, hur kunde allt gå så snabbt? Tyckte det var nyss jag bara hade en liiiten liten kula. =) Men att det är två har ju sina förklaringar..

Annars blri det lite plock hemma som vanligt. Känns som det är det ända man gör hemma, plockar plockar plockar. Vi ska väl få våra arslen ur vagnen också och flytta in William i sitt rum, börjar bli hög tid. Men jag vill inte! Haha. Men det måste ju göras.

Nej, nu ska jag läsa klart resten av tidningen tror jag.

Busungen busar i sitt rum.
Häftig body va? =) Han fick den i ett av paketen i julkalendern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0