V. 30+0



Det börjar synas, haha.
Tycker magen sjunkit något, kanske har 1:an redan fixerat sig? Får se om en vecka på UL.

Hur mår jag?
Ganska bra faktiskt. Foglossningar har jag, men inget jag går runt och lider för.
Har man gett sig in i leken får man leken tåla heter det ju =)
Halsbrännan är ganska jobbig, men även där, inget jag inte klarar av.
Förövrigt har det ännu inte blivit någon stor påfrestning för ryggen, tycker magen är
ganska liten om man jämför med andra tvillingmagar. Är ju ändå v. 30 nu.

Hur mår bebisarna?
Bara bra hoppas jag.
Hjärtljuden lät kanon i förrgår, och SF-måttet ligger nu på 32cm.
Dom far runt där inne och bökar och stökar, måste vara trångt för dom stackarna.

70 dagar kvar till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0