Vår stora pojke

Godmorgon!

Inatt har William sovit sin första natt själv i sitt eget rum. Eller, han sover fortfarande =) Inte vaknat en enda gång, jag som var så orolig igår kväll, att han skulle vakna flera gånger och vara tokledsen för han inte visste var han var. Mammanojor? Haha. Åh, han är så duktig, vår fina stora pojke. Värre var det med mig, vaknade cirkus en gång i timmen hela natten och tittade på baby vakten så den funkade haha. Jaja, tur att det gick bra för William iaf =)

Vad ska vi göra idag då?
Runt 10 ska jag åka och hämta 7 julklappar jag la undan igår. Smidigt, bara hoppa in och hämta dom idag =)
Sen blir det plock och mys här hemma. Sen ska lillfisen sova hos sin mormor och morfar. Vi ska på UL vid 16.30 oxå, så måste hinna lämna plutten innan det. Vill inte ta med honom till sjukan. Sist fick vi vänta en halvtimme på att komma in, sen fick jag ju ligga med CTG och grejer. Det tyckte inte William var kul! Stackarn. 2 1/2 timme var vi ju där.
Efter UL:et åker jag och hjärtat till tunapark och handlar de absolut sista julklapparna. Åh, vad skönt det ska bli när allt är fädighandlat! Sen bär det av till affären och handla, vi ska äta julbord ikväll=)  Och slå in julklappar. Puh, hur sa vi hinna allt?
Efter det ska vi bara njuta av att vara lite barnlediga =)

Har ni en lika stressig dag som oss framför er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0