Vitt som snö

Hur mysigt är det inte att vakna upp och det första man ser utanför fönstret är massor av snö?
Sen några år tillbaka brydde jag mig inte nämnvärt om det var snö eller ei på vintern, men nu när man har barn blir man överlycklig när det där vita pudret ligger på backen. För Williams skull. Han älskar att fara runt i snön, och åka pulka. När man hör hans skratt när han åker nerför vår lilla lilla backe i sin babypulka, då smälter hjärtat, på momangen. Då är min dag gjord.

Så idag blir det en utedag! Måste försöka fixa batterier, så vi kan knäppa lite kort. Blir nog en filmsnutt på videokameran oxå, synd att det inte funkar att lägga över till datorn, har ju 5 hela band med sötnosen från han var 4 månader fram till nu. Men men.

Vi ska nog även gå och hälsa på uppe på dagis idag oxå! Se vad det är för små filurer William ska busa med så småningom.

Men nu, ska jag kika runt lite och försöka få lite er skinn på näsan ang. detta med sjukpenning innan jag ringer och gnäller på f-kassan. Enligt dem så kommerjag ej få någon sjukpenning? Morr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0