4 dagar kvar

Om 4 dagar blir vår solstråle ett år. Helt sjukt vad fort tiden går.
Så, kalas på söndag som sagt, måste städa här. Damma och så, usch vad tråkigt! Haha. Och så ska det bakas, i massor. =) Jag tar mitt bak imorgon, och Pontus bakat resten på söndag fm.

Ja, dom sa ju att det skulle regna idag, men solen bränner redan som bara den. Och jag som ska åka ända till Nykvarn och jobba. Kul att sitta i en varm bil utan AC 16 mil... Blä. Men om man får tro vad dem där vädersnubbarna säger idag, så ska det vara taskigt väder nu fredag-söndag. Ja, det äterstår väl att se. Det skulle ju verkligen behövas REGN här. Har inte regnat på väldigt väldigt länge.

Igår kväll var jag och Sandra ute och åt på Kina. Jättetrevligt hade vi, fick t.om. plats på uteserveringen, det är inte ofta man får det haha.. Satt och prata lite minen och så, och sen om allt möjligt. Hade allmänt trevligt rättare sagt. Avslutade med en promenad runt Strömsholmen.
Tack gumman för att du finns i mitt liv, du är en sån där vän som alla önskar sig. Helt perfekt.
William fick busa hos sin mormor och morfar medan vi var och käkade, Pontus var och körde hö =) Stackarn var inte hemma förrän i natt, och snart måste jag gå och väcka honom. Ångest.

Nej, nu ska jag göra mig iordning, jobbet kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0