Chokladpudding

Jag och hjärtat har ätit chokladpudding ikväll, det var inte igår man åt det haha..
Och tidigare grillade vi, blev kotletter med Twisters till. Mums!

Håller på att fixa annonsen på vagnen oxå, shit vilket jobb att lyckas få med allt viktigt. Men nu tror jag allt ska vara med.

Och nu är arbets rummet äntligen klart! Gud så jag tjatat om detta rum haha. Tänkte lägga ut nån bild sen när vi fått upp lite på väggarna och så. Ser lite hemtrevligare ut då =) Förvisso ska vi byta ut golvet oxå, men det blir nog inte förrän i höst. Prio ett nu är nytt golv till köket och till Williams rum.

Nehe, om man kanske skulle gå och knoppa. William somnade för en timme sen och Pontus ligger i soffan och tittar på Hajen3. Så jag tänker verkligen inte göra honom sällskap, hatar dom filmerna, får kalla kårar, tycker dom är läskiga även fast dom egentligen är larviga.

Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0