Dagen som gått!

Gokväll!

Sitter här, trött som en gris. Varför säger man egentligen så? Grisar är väl inte trötta hela tiden? Eller är dom det? Vad vet jag..

Pontus slutade 12 idag, skönt. Vi tog det lite lungt när han kom hem, sen åkte vi och lämnade William hos sin mormor och sen bar det av till Västerås för att hämta vagnen. Nu står den här hemma (eller ja, inte bokstavligen, nu är den i bilen), och den är så fin! =)

Vid 19 kom mina päron hit. Vi grillade fläskfilé, till det blev det potatissallad / färskpotatis, sallad och två olika såser. Mumma var det! Vi körde med en honungsmarinad och den är verkligen kalasgod. Den är faktiskt snäppet vassare än garlic.

När dom begett sig hemåt tog vi en premiärrunda med vagnen. William verkade gilla den =) Och den var så mycket skönare att köra, mycket lättare.

Nej, nu ska jag gå in till mina hjärtan i soffan. William håller på att somna, så honom får man ju inte pussa på. Så jag får väl pussa på mitt stora hjärta då =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0