En liten förklaring...

Inlägget "Att lägga sig i andras liv" och texten om föräldrar som inte bryr sig handlar om folk i allmänhet, det är inte riktat mot någon speciell person. Trodde inte jag skulle behöva förklara det, men det finns personer som tydligen har tagit åt sig av det jag skrivit. Varför kan man undra, men så är det.


Har förövrigt fått veta både det ena och det andra idag om mig. Kul att höra? Nej, men inget jag kan påverka.
Har även fått frågan varför jag aldrig skriver om Williams farmor. Dom ses helt enkelt inte så ofta. William var (förhoppningsvis är han inte det längre) allergisk mot hund/katt och nu bor hon 30 mil ifrån honom. Men det betydet inte att hon inte betyder något för oss. Tvärtom, vi tycker om henne jättemycket alla 3, ja Pontus älskar ju henne eftersom hon är hans mamma.
Anledningen att jag bara skriver om mina föräldrar är att vi hittar på väldigt mycket saker med dem, och min blogg handlar mest om vad jag gjort under dagen. Så jag ser inget fel i det?

Japp, nu har du/ni fått svar på frågorna.
Hoppas alla är nöjda och glada nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0