Godmorgon!

Hade hoppats på att få sova lite längre än till 7.15, men då ville William upp, så det var bara kravla sig upp. Nu far han runt på golvet, reser sig mot allting och börjar gå riktigt stadigt med stöd. Vår stora pojke. Mamma och pappa älskar dig så mycket!

Funderar på att gå och väcka Pontus nu, så jag kan städa lite innan det blir för varmt här inne. Ikväll har man ju ingen lust. Eller ikväll kan jag förresten inte, för då ska jag och Sandra ut och käka =) Trevligt!

Såg i tidningen idag att det ska bli regn här imorgon? Attans, vi som ska ut till landet och sova där till på fredag. Vi ska ju sova i huskevagnen haha.. Äh, det finns inget dåligt väder, bvara dåliga kläder ;) På tal om det, dax att köpa regnkläder åt William, kan behövas nu till hösten. Någon som har nått tips vart man köper bra och inte allt för dyra regnkläder?

Ne, ska kika runt lite på nätet några minuter, sen ska jag gå in och hoppa på mitt hjärta. Haha. Eller så överlåter jag det åt William, då blir han inte arg =P

Ha en trevlig dag i hettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0