Grillad fläskfilé

Mm, det åt jag och hjärtat igår kväll. Skitgott var det. Nu lär vi väl grilla varje dag, när man äntligen får haha.

Tapetseringen håller Pontus på med nu, blev inget igår. Jag började slipa lite, sen blev vi så himl trötta, så vi bänkade oss i soffan och tittade på film istället. Haha.. Så det kan bli. Men nu blir det gjort iaf =)

Om 3 timmar ska vi grilla hos mina föräldrar, det har blivit vår tradition att äta söndagslunch/middag där. Trevligt. Och William älskar ju att bli uppassad så mkt som han blir där =)

Är så himla glad att vi har så tät kontakt med min familj, att dom tycker om Pontus precis som han är och att Pontus tycker om dom. Det kan inte bli bättre. Dom ställer alltid upp för oss, och dom älskar William över allt annat.
Det finns ju dom som inte alls har kontakt med sina föräldrar, eller de föräldrar som inte engagerar sig för fem öre i sina barns förhållanden. Varför förstår jag inte? Såna föräldrar ska jag och Pontus aldrig bli, vi kommer engagera oss helhjärtade i våra barn, jämt.


Kommentarer
Postat av: Milton "SÖTAST PÅ JORDEN" Vestin

Våra barn? Hmm, ni har väl bara ett än sålänge!

2008-07-13 @ 16:08:37
URL: http://miltonvestin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mejl-adress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0